Sleva na celý nákup pro členy klubu KPZ u VZP ČR - 20% s kódem KPZCUGUVZP. Platí pro zboží, které není v akci.

Rýže low carb bio 270 g

Značka: Smaakt

Chutná méně sacharidů Konjacová rýže se vyrábí z mouky rostliny konjac. Rostlina konjac
je škrobovitá hlíza, která má velmi vysoký obsah vlákniny a neobsahuje žádný tuk, cukr a tudíž
téměř žádné kalorie. Tastes Less Carb Konjac Rice je vyrobena podle unikátní receptury,
ve které je do konjacové mouky přidána směs bezlepkových ovesných vláken. Normálně
jsou konjac produkty bílého a skleněného vzhledu a mají velmi tuhý skus.
Přidáním směsi vlákniny je barva krásně žlutá, jako známe nudle a těstoviny,
a skus jemnější a chutnější!

Dostupnost Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
30.7.2024
Kód: 115896
89 Kč 79,46 Kč bez DPH 32,96 Kč / 100 g
Rýže low carb bio 270 g
Značka: Smaakt
Rychlé doručení zboží
Rychlé doručení zboží
spolehlivý a vlastní sklad
Akce a slevy
Zajímavé akce a slevy
Bezlepkové potraviny dostupné všem
Osobní přístup
Osobní přístup
jsme CUGU gluten free rodina
Bez lepku a laktózy
Bez lepku a laktózy
potraviny, které voní a chutnají

Nutriční hodnota na 100g

Energie 35 kJ/ 9 kcal
Tuky: 0 g
z toho nasycené mastné kyseliny: 0 g
Sacharidy: 0 g
nebo z toho cukry: 0 g
Vláknina: 4,0 g
Bílkoviny: 0,20 g
Sůl: 0 g

Může obsahovat stopy jiných obilovin obsahujících lepek.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Hotová jídla a těstoviny bez lepku a laktózy
Hmotnost: 0.27 kg
Složení:: voda, konjacová mouka* 3,4 %, BEZLEPKOVÁ OVSNÁ vláknina*. *= organické

De Smaakspecialist vyvíjí, vyrábí a distribuuje udržitelné potravinářské produkty v Nizozemí. Upřímně věří v sílu biopotravin a jejich pozitivní vliv na lidské zdraví a svět. S pozorností a láskou k lidem, zvířatům a přírodě vyrábí ty nejkrásnější bio produkty nejen pro regály supermarketů, převážně pod vlastními značkami, jako jsou Consenza, Seamore, Smaak, BioToday a RAW Bio Food. Dělají to s jasnou vizí v nadšeném týmu kolegů. Nechte se díky CUGU vnést do jejich BIO kuchyně. Cílem je přinášet na trh vysoce kvalitní bio produkty a naslouchat spotřebiteli a převádět jeho přání a trendy do vysoce kvalitních inovativních produktů.